Sklep B2B wyłącznego importera cygar kubańskich w Polsce.
Czy masz ukończone 18 lat?
Konkurs dla pasjonatów cygar promujący kulturę cygarową oraz znajomość tradycji wytwarzania cygar kubańskich w dniu 30 listopada 2024r.
1. Konkurs Habanos World Challenge – II Edycja Polska 2024 jest krajową eliminacją międzynarodowego konkursu Habanos World Challenge organizowanego przez Habanos S.A.
2. Regulamin konkursu międzynarodowego HWC jest dostępny w języku angielskim oraz hiszpańskim pod adresem: https://www.habanos.com/en/evento/habanos-world-challenge-rules/
3. Organizatorem konkursu HWC na terenie Polski jest Premium Cigars Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie przy ul. Powstania Listopadowego 14, wyłączny dystrybutor Habanos SA w Polsce ( zwana dalej Organizatorem).
4. Data i miejsce konkursu: 30 listopada 2024r. o godzinie 17.00 w La Casa Del Habano w Warszawie, ul. Nowy Świat 7.
5. Przebieg konkursu.
1. W konkursie uczestniczą dwu-osobowe zespoły.2. Konkurs odbywa się w języku angielskim. 3. Konkurs przeprowadza skład sędziowski Jury w trzyosobowym składzie.4. Konkurs składa się z 4 konkurencji. 4.1. Test wiedzy: 4.1.1. Test składa się z 35 pytań dotyczących wiedzy na temat cygar kubańskich w języku angielskim. 4.1.2. Maksymalna liczba pkt. do uzyskania w teście wiedzy – 35 punktów. 4.1.3.Test wiedzy będzie obejmował kluczowe zagadnienia związane z cygarami:- procesy produkcji cygar od uprawy tytoniu przez fermentację do gotowego produktu. - nazewnictwo związane z produkcją cygar, które można znaleźć w książce "The World of Habano",- znajomość formatów cygar (vitola de galera) oraz nazwy handlowej (vitola de salida), średnica ringu, długość w milimetrach oraz wiedza o tym, jakie cygara występują lub występowały w określonym formacie, - informacje o regularnych produkcjach, edycjach limitowanych, edycjach regionalnych, a także specjalnych seriach: Reserva, Gran Reserva, Coleccion Habano, repliki humidorów będące oficjalnymi produktami Habanos S.A.,- historia marek cygarowych dostępna na https://www.habanos.com/en/the-habanos-brands-academia oraz w książce "The World of Habano", która jest dostępna również w wersji elektronicznej pod adresem https://www.habanos.com/en/the-world-of-the-habano. - dodatkowe źródła wiedzy: www.cubancigarwebsite.com - obszerny zbiór formatów, edycji limitowanych, regionalnych oraz historii marek. aplikacja Habanos World Challenge (Sklep Google Play oraz Apple App Store) - https://play.google.com/store/apps/details?id=ltd.pcy.HWC&hl=pl&pli=1 oraz https://apps.apple.com/us/app/habanos-world-challenge/id1312826262 4.2. Blind Testing – degustacja cygara bez pierścienia określającego markę: 4.2.1. Określenie wielkości pierścienia oraz długości cygara (Vitola de galera). 4.2.2. Określenie mocy cygara. 4.2.3. Określenie marki oraz nazwy własnej cygara (Vilota de salida). 4.2.4. Maksymalna liczba pkt. do uzyskania w Blind Testing - 30 punktów. 4.3. Serwis Cygarowy: 4.3.1. Poprawne obcięcie cygara. 4.3.2. Poprawne rozpalenie cygara. 4.3.3. Maksymalna liczba pkt. do uzyskania w kategorii Serwis Cygarowy - 10 punktów.Uwaga: Zespoły korzystają z własnych akcesoriów cygarowych. 4.4. Pairing - połączenie wybranego cygara Habano z napojem (alkohol, koktajl, kawa, bądź herbata). 4.4.1. Zespoły indywidualnie proponują ‘Pairing’, wymagane jest uzasadnienie zaproponowanego połączenia ze względu na okoliczność i sposób podania.zgodnie z inspiracją #myuniquehabanosmoment, 4.4.2. Zgłoszenia ‘Pairingu’ należy dokonać wraz z rejestracją w Konkursie w celu akceptacji. 4.4.3.Organizator może pomóc w zapewnienie szkła, zastawy, akcesoriów barmańskich i lodu. 4.4.4. Prezentacja nie może trwać dłużej niż 15 minut. 4.4.5. Maksymalna liczba pkt. do uzyskania w kategorii Pairing - 25 punktów.
5. Nagrody. 5.1. Jury po obradach ogłasza Zwycięski Zespół oraz Zespoły zajmujące miejsca drugie i trzecie: 5.2. Nagrodą główną zwycięskiego Zespołu za wygranie Mistrzostwa Polski HWC jest reprezentowanie Polski w finale konkursu Habanos World Challenge podczas XXV Festival del Habano w Havanie na Kubie (26 lutego – 1 marzec 2025r.) oraz uczestnictwo w programie festiwalu. Wyjazd jest sponsorowany przez Organizatora Konkursu. 5.3. Za zajęcie miejsc 2 i 3 przysługują nagrody rzeczowe
6. Reklamacje i rozstrzyganie sporów. 6.1. Wszelkie reklamacje w związku z Konkursem mogą być zgłaszane listem poleconym na adres: Premium Cigars sp. z o.o., 30-298 Kraków, ul. Powstania Listopadowego 14, wysłanym w terminie 7 dni od zakończenia Konkursu. Organizator w terminie 7 dni od daty wpływu rozpatrzy reklamację i powiadomi reklamującego na piśmie o wyniku rozpatrzonej reklamacji. Decyzje Organizatora w postępowaniu reklamacyjnym są ostateczne. 6.2. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Konkursu będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla Premium Cigars sp. z o.o.
7. Rodo. 7.1. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO. 7.2. Administratorem danych osobowych jest Premium Cigars sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, 30-298 Kraków, ul. Powstania Listopadowego 14, tel. +48 512 770 077; e-mail: kontakt@premiumcigars.pl 7.3. Inspektor Ochrony Danych osobowych został wyznaczony i można skontaktować się z nim za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@premiumcigars.pl 7.4. Dane osobowe uczestników przetwarzane będą w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu „Habanos Word Challenge – II Edycja Polska 2024”- na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO. 7.5. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do udziału w konkursie. 7.6. Organizator będzie zbierał od uczestników następujące dane: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, data urodzenia. 7.7. Dane uczestników konkursu nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przepisów przewidzianych przepisami prawa. 7.8. Dane uczestników konkursu będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4 lub do czasu cofnięcia zgody. 7.9. Uczestnikom konkursu przysługuje prawo do: 7.9.1. dostępu do swoich danych - na podstawie art.15 RODO, 7.9.2. sprostowania swoich danych osobowych - na podstawie art.16 RODO, 7.9.3. usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na podstawie art.17 i art. 18 RODO, 7.9.4. wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych. 7.10. W każdej chwili uczestnik ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które przetwarzamy na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 7.11. Organizator oświadcza, iż dane uczestników konkursu nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
8. Postanowienia końcowe. 8.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Konkursu w każdym czasie bez podania przyczyny, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. 8.2. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.